مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش 96

مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش

مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش 96

مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش دبیر ریاضی + تخصصی


در این پست در خدمت شما هستیم به درخواست دوستان نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی را آماده دانلود نمودیم همانطور می دانید آزمون استخدامی آموزش و پرورش با استقبال بی نظیری از داوطلبان و شرکت کنندگان رو به رو می باشد که داشتن یک منبع معتبر مطالعاتی کامل برای قبولی در آزمون دبیر ریاضی خیلی الزامی می باشد از همین رو گروه ما با ارائه کامل سوالات عمومی و تخصصی که از سوی وزارت خانه آموزش و پرورش اعلام شده و مورد قبول قرار گرفته است تحت عنوان سوالات استخدامی دبیر ریاضی آموزش و پرورش تهیه و تنظیم کرده است.


شما کاربران عزیز می توانید با مطالعه این سوالات راه استخدام شدن خود را در وزارت خانه آموزش و پرورش هموارتر کنید و به راحتی در این آزمون قبول شوید.پیشنهاد ما به شما این است که فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر شروع به خواندن این بسته طلایی نمایید.


نمونه سوالات عمومی دبیر ریاضی :
*۳۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
*۳۲۵ سوال احکام و معارف اسلامی همراه با پاسخنامه
*۲۸۵ سوال زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه
*۳۱۵ سوال کامپیوتر همراه با پاسخنامه
*۲۶۵ سوال هوش و استعداد تحصیلی همراه با پاسخنامه
*۳۲۵ سوال مسائل اجتماعی ، سیاسی و مبانی قانونی همراه با پاسخنامه
*۴۵۰ سوال آمار و ریاضی همراه با پاسخنامه
 * نمونه سوالات آزمون استخدام آموزش و پرورش دبیر ریاضی
* سوالات عمومی سه دوره سالهای ۸۴ و ۸۶ و ۸۹ بهمراه پاسخ
نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی :
۲۵۵ عدد سوالات تخصصی ریاضی عمومی به همراه پاسخنامه
۱۴۵ عدد سوالات تخصصی معادلات دیفرانسیل به همراه پاسخنامه
۱۳۵ عدد سوالات تخصصی آنالیز ریاضی به همراه پاسخنامه
۷۰ عدد سوالات تخصصی جبر (۱) به همراه پاسخنامه
۱۲۵ عدد سوالات تخصصی آنالیز عددی (۱) به همراه پاسخنامه
۱۵۰ عدد سوالات تخصصی اصول آموزش ریاضی به همراه پاسخنامه
۶۰ عدد سوالات تخصصی خلاقیت ریاضی به همراه پاسخنامه
۱۱۰ عدد سوالات تخصصی آمار و احتمال به همراه پاسخنامه


برای دریافت نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی کلیک کنید




برای دریافت نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی کلیک کنید


++ به همراه جزوه جزوه آموزشی اصول آموزش ریاضی
۲۰۰ سوال روشها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه (ویژه استخدامی آموزش و پرورش)
۲۰۰ سوال روانشناسی تربیتی همراه با پاسخنامه (ویژه استخدامی آموزش و پرورش)
۲۰۰ سوال سنجش و ارزیابی همراه با پاسخنامه (ویژه استخدامی آموزش و پرورش)
۲۰۰ سوال تعلیم و تربیت همراه با پاسخنامه (ویژه استخدامی آموزش و پرورش)
۲۰۰ سوال تکنولوژی آموزش همراه با پاسخنامه (ویژه استخدامی آموزش و پرورش)


گروه استخدامی وب سایت سعی بر این شده است تا سوالات با کیفیت و خوانا در اختیار شما همراهان همیشگی قرار بگیرد و همانطور دقت می فرمایید تمامی سوالات در بر گیرنده منابع اعلامی از سوی آموزش و پرورش می باشد و امیداواریم که با دریافت این مجموعه فوق العاده ، آزمون استخدامی آموزش و پرورش شغل دبیر ریاضی را با موفقیت پشت سر بگذارید.


در ادامه چند نمونه از این سوالات را مشاهده می کنید :

 

1-کدام یک از عبارت های زیر درست است؟

1.هر معادله دیفرانسیل جدا شدنی ، کامل است.     2.هر معادله ئیفرانسیل جدا شدنی ، همگن است.

3.هر معادله دیفرانسیل کامل ، همگن است.      4.هر معادله دیفرانسیل همگن ، کامل است.

2-کدام عدد کلیت حکم (مربع هر عدد صحیح ، مضرب 7 به علاوه یک اس) را نقض می کند؟

الف – 17    ب – 15     ج- 13       د- 8

3-در دسته بندی 150 داده ای آماری در 8 طبقه فراوانی دسته پنجم برابر 36 است ، درصد فراوانی نسبی این دسته کدام است؟

الف – 18   ب- 24    ج- 27     د- 32

4-در مثلث قائم الزاویه ای یکی از زاویه ها 52 درجه است ، زاویه بین وتر و میانه وارد بر آن چند درجه است؟

الف – 62     ب- 64     ج- 76       د- 78

5-در نمودار دایره ای تقریبا چند درصد از داده های آماری با زاویه 24 درجه نشان داده می شود؟

الف – 3/6     ب – 7/6       ج- 2/7      د- 4/7

6-شش نفر ورزشکار را به چند طریق می توان به گروه های دو نفری دعوت کرد ؟

الف 6     ب  12     ج 15      د 16

7-اگر یک نمونه 100 تایی از جامعه اول با واریانس 9 و یک نمونه 25 تایی از جامعه دوم با واریانس 4 انتخاب شوند و این دو نمونه مستقل از یکدیگر باشند انحراف معیار تفاضل میانگین دو جامعه است؟

الف – 25/0     ب- 5/0      ج- 25/1     د- 5/1

8-اگر محورهای مختصات به موازات خود به نقطه وسط پاره واصل به دو نقطه (4 و 1) و (0 و 3) انتقال دهیم مختصات جدید (2 و 4) a کدام است؟

الف (0 و 3)     ب (0 و 5)     ج (4 و 3)     د ( 4 و 5)

9-در 120 داده آماری بزرگترین و کوچکترین آنها 25 و 96 می باشند ، اگر این داده ها در 9 دسته ، طبقه بندی شوند ، فاصله دسته ها کدام است؟

الف – 6     ب – 7      ج- 8      د- 9

این مجموعه طلایی با توجه به محتویات  یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات موجود در اینترنت با با کمترین قیمت می باشد که برای  رشته شغلی دبیر ریاضی تهیه و تنظیم و برای مطالعه قرار داده شده است.با مطالعه این مجموعه دیگر نیاز به هیچ کتاب و یا جزوه دیگری نیست


نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی

for دبیر ریاضی باید چند جولای 2013 ... گروه ریاضی · گروه تجربی · گروه انسانی · گروه هنر · گروه زبان · چند تا از 10 ...  نیروهای مورد نیاز خود را از طریق دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر ... بر این اساس،  پذیرفته شدگان نهایی باید حدود 300 ساعت آموزش بدو ... دانشگاههای فرهنگیان و  تربیت دبیر شهید رجایی از داوطلبان تمامی گروههای آموزشی علوم ریاضی، علوم ...
معدل لازم برای انتخاب رشته تجربی اول متوسطه - محصل .com/25 سپتامبر 2016 ... سلام من نوبت اول معدلم ۱۹/۷۱شد کلاس نهم هستم نوبت دوم باید چند بشه تا برم .... من دارم  نا امید میشم از همین الان برای کنکور و رفتن به رشته ی مورد نظرم این ... از ده امتیاز  دبیر علوم ده داده ریاضی هشت بقیه هم ده آیا من میتونم برم تجربی؟


راهنمایی در مورد انتخاب رشته تحصیلی | وب سایت تخصصی مهندس ایزدیen-.ir//05/29/نمره کتبی پایانی درس ریاضی و علوم تجربی در پایه نهم با ضریب 3 محاسبه می گردد.  ... درس ریاضی سه پایه هفتم ، هشتم و نهم حداقل 14 و معدل نمره درس علوم سه پایه حداقل  13 باید باشد ... گروه و رشته مورد نظر بر اساس بررسی های مشاوره ای و نظر فنی کمیته  هدایت تحصیلی مستقر .... برای رفتم به رشته کاردانش هوانوردی باید معدلم چند باشه.
چگونه میتوان "معلم" شد؟ / گزارش - کانون فرهنگی آموزش قلم چیw16البته درمورد رشته ریاضی فیزیک چون دارای گرایش های زیادی است اگر شما نتوانید ...  در مورد رشته تجربی باید بگوییم که آن قدر پزشک عمومی زیاد شده که همه مگس می  پرانند ...... سلام میخواستم درباره دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی چند سوال بپرسم.


میگنا - انتخاب رشته در پایه اول نوامبر 2016 ... بنابراین برای معرفی بهترین شغل های رشته ریاضی فیزیک باید در .... نکته ای که  شما دانش آموز عزیز در مورد بازارکار شغل های رشته ریاضی فیزیک هم باید مدنظر داشته  ... های شخصیتی خودتون انتخاب کنید، حتی اگر بعد از چند سال وارد شغلی ..... خیلی  زیاد به ریاضی علاقه مندم درحدی که وقتی دبیر ریاضی نمیاد من به ...
هدایت تحصیلی پایه نهم سال تحصیلی 96-9596--///.aspx?...ژوئن 2011 ... دانشآموزان علاقهمند به رشته ریاضی - فیزیک باید قدرت درک، فهم و ... کرده (اجتماعی،  سیاسی، فرهنگی و اقتصادی) و آنها را مورد نقد و تحلیل قرار دهد و ...... به گفته بعضی  از دبیر هااول برم رشته ریاضی بعد برای کنکور تجربی .... من شهریور ماهی هستم اول  دبیرستان میخوام رشته ی ریاضی انتخاب کنم میزارم برم نمره باید چند ...

دانلود
نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی فقط پایه نهم بخوانند! :: مشاورین کرمان.ir/post/p34139 ژوئن 2015 ... برای قبولی توی دانشگاه رتبم توی کنکور باید چند باشه؟ ... چند سوال در مورد شغل  معلمی ... بطوی که ورودی های 92 دبیری ریاضی رتبه های سه رقمی داشتند (بچه ...... ناهید  خانوم رتبه در دانشگاه های تربیت دبیر مثل رجایی باید زیر 10 هزار.
شغل های رشته ریاضی فیزیک - مکتب .ir/13 دسامبر 2015 ... فارغ التحصیلان این رشته بعد از سه سال دیپلم می گیرند که مورد تایید آموزش و .....  میشه بگید ریاضی باید بالای چند باشه که بشه برم گرافیک؟


چرا دانش آموزان در درس ریاضی ضعف دارند؟ | مقاله های پرورشی و تربیتیwww..ir/.../295-اگه شما قصد انتخاب رشته دارید و یا علاقه دارید در مورد رشته های تحصیلی بیشتر ...  موقع انتخاب رشته باید به سوالات چند مشاور هم جواب داد؟ .... برای رفتن به رشته  تجربی علاوه بر معدل در دو درس تخصصی نمره ریاضی باید بالای 13 و علوم بالای 14  باشد.
برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ........ir/.../در این هدف باید دانشآموزان را در رابطه با سایر درسها و محاسبات مورد نیاز دروس و ... اول  پرسیدم بچهها ریاضی تا صفحهی چند خواندهاید بچهها تعجب کردند گفتند ریاضی؟


معلّم نمونه - 30 پیشنهاد برای جذابیت کلاس درس و جلوگیری از خستگی ...306 مه 2014 ... خداشاهده من امسال موندم واسه معلمی حالا هیچ اطلاعاتی در مورد معدل دارین؟ ... رتبه ام واس  قبولی تو تربیت معلم باید چند باشه؟بنظرتون من ... پاسخ مجـــیدصادقی : شما  میتونی بری رشته ریاضی که اینده معلم ریاضی میشی و ان شا الله امار
انتخاب رشته نهم به دهم - سرزمین تیزهوش /?id=1711هر معلمی با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که باید به برخی کارهای ضروری در  کلاس ... دانش آموزان آن را یاداشت می کنند این موارد حتی در کلاس ریاضی و تاریخ و  غیره هم ... حداقل هر چند جلسه یکبار شروع کلاس با تلاوت قرآن در آرامش شاگردان موثر  است .


شرط معدل برای انتخاب رشته علوم تجربی - بولتن ../fa/news/.../دانش ریاضی از پیش نیازهای اصلی برای موفقیت در این رشته محسوب میشود  بنابراین دانش آموزانی که وارد رشته ریاضی و فیزیک میشوند باید به درس ریاضی  علاقهمند ...
تربیت معلم - مرجع تخصصی کنکور96 و دانشگاه فرهنگیان9621 آوریل 2015 ... برای رشته تجربی باید چه معدلی وجه نمره آبی از ریاضی وعلوم سال سوم ..... سلام  ببخشید میخوایم بریم رشته تجربی معدل باید از چند به بالا باشه؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی