مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش 96

مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش

مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش 96

مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش

پاسخ به سوالات متداول کاربران در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش:

 

در صورتی که داوطلبی قصد داشته باشد در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و یا علوم پزشکی شرکت نکند و در عوض در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کند آیا باید مجدداً هزینه کرده و ثبت نام نماید؟

پاسخ کارشناس سایت : خیر نیاز به ثبت نام مجدد نیست. طبق اطلاعیه سازمان سنجش "داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام نموده‌اند، با عنایت به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند"

 

با توجه به اینکه سازمان سنجش اعلام کرده است مهلت ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی و علوم پزشکی در تاریخ 95/7/17 به پایان خواهد رسید، و از طرفی طبق پاسخ سوال قبلی اجازه ویرایش و تغییر آزمون را به کاربران شرکت کرده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و علوم پزشکی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش داده است و با لحاظ نمودن اینکه هنوز شرایط استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است، ما باید به چه طریقی متوجه باشیم که آیا شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داریم تا اقدام به ویرایش مشخصات ثبت نامی خود کنیم؟

پاسخ کارشناس سایت : کاربران عزیز سنجش امکان ثبت نام افراد جدید را تا تاریخ 95/7/17 در آزمونهای استخدامی دستگاه های اجرایی و علوم پزشکی محدود کرده است اما امکان ویرایش قطعاً پس از تاریخ 95/7/17 هم فعال خواهد بود و این یک روال همیشگی و مرسوم بوده است. بنابراین نیازی به نگرانی داوطلبان گرامی نیست. عزیزان شرکت کرده در آزمونهای دستگاه های اجرایی و یا علوم پزشکی میتوانند پس از اعلام شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صورت صلاحدید و دارا بودن شرایط آزمون اقدام به ویرایش و تغییر آزمون خود کنند.

 

زمان برگزاری سه آزمون استخدامی علوم پزشکی و آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی در چه تاریخی است؟

پاسخ کارشناس :  طبق اطلاعیه سازمان سنجش "تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1395/8/21 خواهد بود. "

 

آیا امکان شرکت در دو و یا سه آزمون استخدامی علوم پزشکی و آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی به صورت همزمان وجود دارد؟

پاسخ کارشناس سایت : طبق اطلاعیه سازمان سنجش "امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون میسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمونهای مذکور خواهند بود."

 

❓به نظر شما به چه دلیل امکان شرکت در این آزمونهای استخدامی را محدود به حضور فقط در یک آزمون کرده اند؟

پاسخ کارشناس سایت : از نظر ما این یک تصمیم اصولی و کارشناسی شده است. فرض کنید امکان شرکت در آزمونها محدود نبود و افراد قادر بودند در هر سه این آزمونها به صورت همزمان ثبت نام و شرکت کنند، در این صورت احتمال اینکه یکسری از افراد که از بنیه علمی بالاتری برخوردار هستند در هر سه این آزمونها به صورت مشترک قبول شوند بالا میرفت و به این شکل فرصتهای شغلی در دست افرادی که در نهایت مجبور به انتخاب یکی از چند مورد قبول شده هستند محدود می شد.

 

❓هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه میزان خواهد بود؟

پاسخ کارشناس سایت : با توجه به همزمانی آزمونها و محتوای اطلاعیه منتشر شده به احتمال زیاد هزینه شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با هزینه شرکت در آزمونهای دستگاه های اجرایی یکسان باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
ایران کشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی